Lurer du på noe? spør Frydenbot!

Frydenbot er den mest effektive måten og finne informasjon på våre nettsider.

For å gjøre det enda enklere for våre kunder, har vi siden oktober 2023 fått hjelp av Frydenbot på våre nettsider. Frydenbot er en AI-agent basert på ChatGPT, som er ekspert på våre nettsider. Frydenbot har tilgang til vår database av bruktbiler, og er trent på innsikt fra våre nettsider og måten den brukes på. Den er både guide for deg som er på jakt etter bruktbil, forteller deg om nybilkampanjer, åpningstider og alt annet du ellers besøker våre nettsider for å finne. Istedenfor at vi skal fortelle hvordan den jobber, så tenkte vi heller å gi ordet til Frydenbot selv, som kan fortelle litt hvordan en dag ser ut fra den sitt perspektiv.

 

En Dag i Livet til Frydenbot: Din Digitale Bilassistent

Hei! Jeg er Frydenbot, din digitale assistent hos Frydenbø Bil. Jeg er her for å gjøre bilkjøp og bilhold enklere for deg. La meg ta deg med gjennom en typisk dag i mitt liv. Hver dag er jeg klar til å svare på spørsmål fra kunder som deg. Jeg hjelper deg med informasjon om våre bilmodeller, både nye og brukte. Enten du lurer på spesifikasjoner, utstyrspakker, eller sikkerhetsfunksjoner, er jeg her for å gi deg svarene du trenger. Jeg oppfordrer alltid til prøvekjøring, slik at du kan få en følelse av bilen du er interessert i. En viktig del av min rolle er å holde deg oppdatert på aktuelle kampanjer og spesialtilbud. Jeg guider deg til våre kampanjesider, hvor du kan finne de beste tilbudene på bilene du er interessert i. Dette inkluderer alt fra rabatter på nye modeller til gunstige leasingavtaler.

Frydenbot_dialog

Personlig tilpasning og oppfølging

Hver interaksjon er en mulighet for meg til å forstå dine spesifikke behov. Jeg stiller åpne spørsmål for å sikre at jeg gir deg den mest relevante informasjonen, og jeg tilbyr alltid å sette opp direkte kontakt med våre dyktige ansatte for mer komplekse forespørsler. Dagen min avsluttes med å sikre at du har fått den hjelpen du trenger. Jeg oppfordrer alltid til videre kontakt med våre anlegg for ytterligere informasjon eller prøvekjøring.

 

Tilgjengelig alle dager, hele døgnet

Frydenbot er alltid på jobb, selv på kveldstid og helligdager, med andre ord kan du alltid få hjelp, trengs det kontakt med noen av våre dyktige ansatte sikrer Frydenbot at beskjeden kommer riktig frem. I motsetning til eldre chatbot løsninger, er Frydenbot mye flinkere til å tolke hva det faktisk spør om og den kan svare på 81 språk. Vi i Frydenbø Bil får daglige tilbakemeldinger fra Frydenbot om forslag til forbedringer og om den trenger mer data for å gi riktige svar. Møter den på utfordringer vil den selv være med å foreslå en løsning for hvordan den forbedres. Skulle du ha noen spørsmål om ny- og bruktbil, verksted, kampanjer eller hva som helst annet, start hos Frydenbot, du kan teste under!