Aktuelt

FrydenBot – Din AI-assistent hos Frydenbø Bil

Skrevet av Heidrun Reigstad Tveit | 18. september 2024

Denne kunstige intelligensen hjelper deg med å finne den perfekte bilen basert på dine spesifikke behov, enten det er plass til barnevogn, hund, eller at bilen har god rekkevidde. Ved å bruke avansert teknologi fra OpenAI, gir FrydenBot deg konkrete bilforslag som matcher dine behov, i sanntid.

Enklere og mer effektiv kjøpsprosess

Med FrydenBot trenger du ikke lenger å bruke timer på å lete gjennom utallige bilannonser og filter. Den intelligente assistenten forstår dine unike behov og tilpasser seg deretter. Enten du er usikker på rekkevidden til elbilen du vurderer, eller trenger en bil som kan takle norske vinterforhold, kan FrydenBot gi deg svarene du trenger. I tillegg er den utrolig hyggelig å prate med.

Mer enn en vanlig chatbot

FrydenBot er ikke bare en vanlig chatbot – det er en intelligent assistent som gir deg både detaljerte beskrivelser av bilen du vurderer og god hjelp med komplekse bilvalg. CTO i Markedspartner, Ken Leren, som har vært med på utviklingen av FrydenBot, forklarer: “Salg av brukte biler er et veldig godt eksempel på en kategori der kunstig intelligens tilfører stor verdi. På baksiden ligger mye strukturert og ustrukturert data. Dette er et enormt skritt videre fra chatbotene veldig mange selskaper har investert i de siste årene.” Det er mange av oss forbrukere som river oss i håret av de svarene de gamle chatbotene gir oss.

En intuitiv og brukervennlig opplevelse

Vi i Frydenbø Bil ønsker alltid å være fleksible, hjelpsomme og kunnskapsrike. FrydenBot er en forlengelse av dette løftet. Den gir deg svarene du trenger, på en ærlig og forståelig måte, samtidig som den gjør kjøpsprosessen mer tilgjengelig og mindre stressende. Du kan enkelt teste FrydenBot på våre nettsider og oppleve selv hvor enkelt det kan være å finne drømmebilen.

Vi har store ambisjoner for FrydenBot. Dette er bare begynnelsen! Vi skal bygge FrydenBot videre slik at den kan håndtere alle spørsmålene du måtte ha relatert til ditt bilhold og kundeforhold til oss – alt fra spesifikasjoner om nye biler, bruktbilkjøp og service, til verksted-spørsmål. Med dette ønsker vi å øke våre kunders tilfredshet, og gjøre hele bilholdet enklere og mer effektivt.

Hos Frydenbø Bil handler det om å skape gode kundeopplevelser, og vi er stolte av å kunne ta del i fremtiden med smarte og brukervennlige løsninger som forbedrer brukeropplevelsen til våre kunder.